wtorek, 22 lipca 2014

Kofta kebab



                                         Składniki

  • 0,5 kg mielonego jagnięcego
  • ostra papryczka
  • kolendra
  • mięta
  • kminek mielony
  • kolendra suszona
  • czosnek świeży lub suszony
  • łyżeczka pataks achari
  • sól

           Wszystkie składniki mieszamy na jednolitą masę.



Formujemy kebaby i nadziewamy na wcześniej namoczone w wodzie wykałaczki.Grillujemy na mocno rozgrzanym grillu  około 8 do 10 minut często obracając.


Jako dodatek polecam surówkę z pomidora,ogórka,cebuli z dodatkiem kolendry,chilli,limonki i miodu.

6 komentarzy:

  1. bardzo apetycznie wyglądające danie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeapetycznie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  3. Byloby nam milo, gdybys zechcial go wpisac na Ptitchef.com, zeby mozna go bylo zaindeksowac.

    Ptitchef jest katalogiem, który pozycjonuje najlepsze kucharskie strony internetowe w sieci. Setki blogów juz sa na nim juz zapisane i korzystaja ze strony Ptitchef, zeby przedstawic swoje wlasne strony internetowe.

    Zeby zapisac sie na Ptitchef, wejdz na
    http://www.petitchef.pl/index.php?obj=myaccount_site&action=form

    lub na http://www.petitchef.pl i kliknij na « Dodaj swój blog-strone » w górnym pasku.

    Pozdrawiam

    Camelia
    Petitchef.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie mozna kupic pataks achari ?

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się nie udało! Próbowałam zrobić na grillu gazowym. Wszystko mi się rozleciało. Powiedzcie mi, co ja zrobiłam źle?

    OdpowiedzUsuń